شرکت گریت وال موتور به منظور درک نیاز مشتریان در بازارهای خارجی، همچنین شناسایی خدماتی که بصورت ناقص در بازار ارائه می شوند، از تاریخ 10 نوامبر تا 10 دسامبر سال 2016 اقدام به اجرای نظر سنجی میزان رضایتمندی مشتریان خارجی کرد.

زمانی که در سال 1988 خودروهای شرکت گریت وال موتور به خارج از کشور چین صادر شد، این شرکت در زمره اولین شرکت های خودرویی قرار گرفت که به بازار جهانی وارد شده بودند. تا کنون 18 سال از آغاز صادرات برند گریت وال موتور می گذرد و این شرکت بصورت پیوسته و با بهبود ارائه خدمات پس از فروش سعی در تقویت بازار صادرات خود دارد. گریت وال موتور با سرلوحه قرار دادن "میزان رضایتمندی مشتری" قدم بزرگی در راستای برندسازی در بازارهای خارجی برداشته است. همچنین این شرکت سعی دارد تا از طریق مسابقات رالی داکار، نمایشگاه های خارجی، رقابت های شاسی بلند ها در کشورهای مختلف و نیز سایر روش های بازاریابی ورزشی، سابقه حرفه ای برای شاسی بلندهای برند هاوال ایجاد و برتری این برند در رهبری بازار سگمنت شاسی بلندهای کشور چین به عنوان یک برند حرفه ای را تثبیت کند.
گریت وال موتور در تلاش است تا برندهای خود را در مقیاس جهانی به ثبات برساند. تبلیغات پویا از درگاه های مختلف، قرار دادهای فروش با دولت، گروه ها و اسپانسرهای مختلف برای چند سری از مسابقات باعث تقویت چشمگیر و بهبود جایگاه برند گریت وال موتور در بازار شد. این برند در ماه می سال 2016 برای بار دیگر به عنوان یکی از برندهای حاضر در لیست "500 برند چینی" با جایگاه 62 و ارزش برند 44.4 میلیارد یوآن برگزیده شد. در ماه جون همان سال این شرکت از سوی نشریه معتبر فوربز به عنوان یک گزینه در لیست "2000 شرکت برتر جهانی سال 2016" با جایگاه 796 انتخاب شد.
درآمد برند گریت وال موتور در سال 2015 به رقم 76.033 میلیارد یوآن رسید که خبر از حجم فروش 852 هزار و 693 دستگاه شاسی بلند در آن سال داشت. از دیدگاه حجم فروش برند گریت وال موتور جایگاه نخست کشور چین را ازآن خود و سپس برای 13 سال متوالی آن را حفظ کرد. گریت وال موتور این موفقیت چشم گیر را مدیون شاسی بلند هاوال H6 است که رکورددار حجم فروش یک محصول واحد در کشور چین است. در حال حاضر برند گریت وال موتور 18 سال متوالی است که در سگمنت پیکاپ (وانت) صنعت خودروسازی چین یکه تازی می کند.
تا سپتامبر سال 2016، برند زیرمجموعه هاوال شرکت گریت وال موتور در 18 کشور جهان از جمله روسیه، استرالیا، شیلی، پرو، اکوادور، بولیوی، مالزی، عمان، آذربایجان، عراق، گرجستان و بنین حضور یافته است.
این نظر سنجی در اصل بخش های برند، شبکه فروش، محصولات و خدمات پس از فروش را در بر می گیرد که انجام آن یک ماه به طول انجامید. مشتریان خارجی شرکت گریت وال موتور می توانستند از طریق ورود به سایت اینترنتی این شرکت، اسکن کردن کد دو بعدی از طریق تلفن های همراه خود یا از طریق مراجعه به صفحه فیسبوک یکی از نمایندگان رسمی این برند و سایر روش های موجود به برگه این نظر سنجی دسترسی یافته و با پاسخ به سوالات آن در این فعالیت دوجانبه شرکت کنند.

• نظر سنجی رضایت مشتریان برند هاوال:

- لینک انگلیسی نظرسنجی رضایت مشتریان خارجی سال 2016:
http://diaoyan.haval.com.cn/jq/10223863.aspx

- لینک روسی نظرسنجی رضایت مشتریان خارجی سال 2016:
http://diaoyan.haval.com.cn/jq/10235547.aspx

- لینک اسپانیایی نظرسنجی رضایت مشتریان خارجی سال 2016:
http://diaoyan.haval.com.cn/jq/10319791.aspx


• نظرسنجی رضایت مشتریان برند گریت وال موتور

- لینک انگلیسی نظرسنجی رضایت مشتریان خارجی سال 2016:
http://diaoyan.haval.com.cn/jq/10225184.aspx

- لینک اسپانیایی نظرسنجی رضایت مشتریان خارجی سال 2016:
http://diaoyan.haval.com.cn/jq/10318296.aspx