عصر روز 5 آذر ماه 1396 و همزمان با شروع دومین نمایشگاه خودرو تهران، شرکت بهمن موتور طی مراسم رسمی با حضور جمعی از مدیران دو شرکت و خبرنگاران همکاری خود را با برند هاوال اعلام کرد.


در این مراسم محمد ضرابیان عضو هیئت مدیره گروه بهمن درباره همکاری شرکت بهمن موتور با هاوال عنوان کرد: گریت وال بزرگترین شرکت تولیدکننده خودروهای SUV در بزرگترین بازار خودرو دنیاست. این شرکت بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه در کشور چین را داراست که با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بنا شده است. ضرابیان افزود: این برند در چهل نقطه دنیا فروش دارد که در سال 2016 بیش از 938 هزار دستگاه خودرو فروش داشته است، این در حالی است که سهم فروش کلی برند گریت وال در همان سال یک میلیون و صد هزار دستگاه بوده است.
پس از سخنرانی ضرابیان، استیون مدیر بازارهای صادرات گریت وال نیز در این مراسم به حضار توضیح داد: هاوال یک برند مستقل است که انواع خودروهای شاسی بلند را به بازار عرضه می کند. این برند در 14 سال اخیر جز پرفروش ترین برند چین شده است. وی در ادامه تاکید کرد: شرکت بهمن موتور متعهد می شود که بهترین خدمات را برای جلب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان ارائه کند.


مهندس داودزاده مدیرعامل شرکت بهمن موتور نیز در خصوص این همکاری توضیح داد: در برنامه است که شرکت بهمن موتور با همکاری شرکت هاوال سه محصول H2، H6 و H9 را در ایران تولید و روانه بازار کند. وی همچنین از عرضه خودرو H2 تا پایان امسال خبر داد و گفت: شرکت هاوال یکی از معتبر و پرفروش ترین SUV ها در بزرگ ترین بازار خودرو جهان به شمار می رود.